Дубівська територіальна громада

Закарпатська область, Тячівський район

ЦНАП

Графік роботи

Повна назва закладу

• Відділ "Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області

Населений пункт

Дубове

Категорія закладу

• Центр надання адмінпослуг

У закладі надаються послуги

• Земельні питання

• Нерухомість

• Реєстрація місця проживання

• Соцзахист

• Пенсійний фонд

• Соціальні послуги

• Комунальні

• Реєстрація актів цивільного стану

Керівник

Начальник відділу

+380680180201

cnapdubove@i.ua

Контакти

☎ +380680180201

✉ cnapdubove@i.ua

вулиця Подольского Д., 32, Дубове

Детальна інформація

Відділ ЦНАП забезпечує організацію та надання адміністративних послуг жителям громади та суб’єктам господарювання, створюючи зручні умови для отримання державних сервісів.

Основні завдання відділу:

  1. Організація роботи ЦНАП – створення доступної, оперативної та прозорої системи надання адміністративних послуг.

  2. Сприяння спрощенню процедур отримання адміністративних послуг та покращенню їх якості.

  3. Інформування громадян про перелік, умови та порядок надання послуг.

  4. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно: набуття, зміна, припинення прав, внесення записів до Державного реєстру речових прав.

  5. Державна реєстрація юридичних і фізичних осіб – підприємців: створення, припинення діяльності, зміна відомостей у ЄДР, проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону.

  6. Реєстрація місця проживання/перебування громадян, зняття з реєстрації, ведення реєстру територіальної громади.

  7. Організація надання документів дозвільного характеру у взаємодії з дозвільними органами.

  8. Державна реєстрація актів цивільного стану (у випадках, визначених законом).

  9. Вчинення нотаріальних дій, які можуть виконувати посадові особи місцевого самоврядування там, де немає нотаріусів.

  10. Виконання інших повноважень, передбачених законами України, актами Кабінету Міністрів та місцевими нормативно-правовими документами.

  11. Забезпечення взаємодії адміністратора з суб’єктами надання послуг, у тому числі безпосереднє приймання документів від громадян.

  12. Надання витягів, довідок, копій, дублікати документів з реєстрів відповідно до повноважень.

  13. Прийняття звернень громадян, контроль за їх розглядом суб’єктами надання послуг.

  14. Підготовка звітів, аналітичних матеріалів, пропозицій щодо вдосконалення роботи ЦНАП.

  15. Графік прийому та узгодження роботи адміністраторів відповідно до рішень селищної ради.

Мапа