ЦНАП
Графік роботи
Повна назва закладу
• Відділ "Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Дубівської селищної ради Тячівського району Закарпатської області
Населений пункт
• Дубове
Категорія закладу
• Центр надання адмінпослуг
У закладі надаються послуги
• Земельні питання
• Нерухомість
• Реєстрація місця проживання
• Соцзахист
• Пенсійний фонд
• Соціальні послуги
• Комунальні
• Реєстрація актів цивільного стану
Керівник
Декет Ангеліна Володимирівна
Начальник відділу
+380680180201
cnapdubove@i.ua
Контакти
☎ +380680180201
✉ cnapdubove@i.ua
вулиця Подольского Д., 32, Дубове
Детальна інформація
Відділ ЦНАП забезпечує організацію та надання адміністративних послуг жителям громади та суб’єктам господарювання, створюючи зручні умови для отримання державних сервісів.
Основні завдання відділу:
-
Організація роботи ЦНАП – створення доступної, оперативної та прозорої системи надання адміністративних послуг.
-
Сприяння спрощенню процедур отримання адміністративних послуг та покращенню їх якості.
-
Інформування громадян про перелік, умови та порядок надання послуг.
-
Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно: набуття, зміна, припинення прав, внесення записів до Державного реєстру речових прав.
-
Державна реєстрація юридичних і фізичних осіб – підприємців: створення, припинення діяльності, зміна відомостей у ЄДР, проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону.
-
Реєстрація місця проживання/перебування громадян, зняття з реєстрації, ведення реєстру територіальної громади.
-
Організація надання документів дозвільного характеру у взаємодії з дозвільними органами.
-
Державна реєстрація актів цивільного стану (у випадках, визначених законом).
-
Вчинення нотаріальних дій, які можуть виконувати посадові особи місцевого самоврядування там, де немає нотаріусів.
-
Виконання інших повноважень, передбачених законами України, актами Кабінету Міністрів та місцевими нормативно-правовими документами.
-
Забезпечення взаємодії адміністратора з суб’єктами надання послуг, у тому числі безпосереднє приймання документів від громадян.
-
Надання витягів, довідок, копій, дублікати документів з реєстрів відповідно до повноважень.
-
Прийняття звернень громадян, контроль за їх розглядом суб’єктами надання послуг.
-
Підготовка звітів, аналітичних матеріалів, пропозицій щодо вдосконалення роботи ЦНАП.
-
Графік прийому та узгодження роботи адміністраторів відповідно до рішень селищної ради.