dubove.gov.ua
Телефони приймальні:
(03134) 7-21-92
(03134) 7-27-41
Верія для людей
з обмеженими можливостями
Дубівська селищна рада » Новини » Як отримати компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану
13
квітень
2022
432

Як отримати компенсацію витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб, які перемістилися у період воєнного стану




Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №333 від 19 березня  публікуємо механізм надання компенсації витрат власників жилих приміщень приватного житлового фонду, що пов’язані з безоплатним тимчасовим розміщенням внутрішньо переміщених осіб, які після введення Указом Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” воєнного стану перемістилися з території адміністративно-територіальної одиниці, на якій проводяться бойові дії та яка визначена в переліку, затвердженому розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 березня 2022 р. № 204, і не отримують щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (далі – компенсація

Компенсація надається фізичним особам - громадянам України віком від 18 років, які є власниками жилих приміщень приватного житлового фонду (далі - власники жилих приміщень) і безоплатно розміщували в цих приміщеннях внутрішньо переміщених осіб з областей:

  • Волинська область
  • Дніпропетровська область
  • Донецька область
  • Житомирська область
  • Запорізька область
  • Київська область
  • м. Київ
  • Луганська область
  • Миколаївська область
  • Одеська область
  • Сумська область
  • Харківська область
  • Херсонська область
  • Чернігівська область

 

  1. Власник жилого приміщення зобов'язаний не пізніше наступного  дня з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб подати заяву ( бланк заяви - завантажити zaiava-na-kompensaciu-vlasnyka.doc ) до Дубівської селищної ради чи старостатів сіл Красна і Калини за місцем розташування жилого приміщення, у якій зазначається прізвище, ім'я та по батькові кожної з розміщених осіб та до якої додаються копії документів, що посвідчують їх особу.  Власик жилого приміщення також зобов'язаний в день припинення розміщення внутрішньо переміщених осіб або зміни їх кількості подати заяву з інформацією про зміну переліку осіб, розміщених у жилому приміщенні. На підставі зазначених заяв виконавчий комітет вносить зміни до реєстру жилих приміщень, доступних для безплатного розміщення внутрішньо переміщених осіб у громаді.
  2.  Внутрішньо-переміщені особи повинні подати заявку на отримання статусу внутрішньо переміщеної особи (ВПО)
  3. Після того, як у всіх внутрішньо-переміщених осіб, які проживають у жилому приміщенні власника, є довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (ВПО) , власник не пізніше п’яти днів з дня закінчення звітного місяця подає у Дубівську селищну раду (смт Дубове, вул Подольського Д., 46) або у старостати сіл Красна, Калини заяву за формою згідно з додатком 1 (бланк заяви - завантажити zaiava-na-vidshkoduvannia-za-bezkoshtovne-zhytlo.doc ), до якої додаються  копії документів, що посвідчують особу власника та осіб, які вказані у заяві.

Окрім того, заявник повинен підтвердити відповідним документом, що він є власником даного жилого приміщення.

4. Заява розглядається комісією Дубівської ради протягом п’яти робочих днів з дня її отримання. Перебіг п’яти робочих днів розпочинається з дня, що настає за днем отримання такої заяви.

5. Протягом строку розгляду заяви уповноважені особи виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради проводять перевірку (верифікацію) наведених у заяві власником жилого приміщення відомостей з відвідуванням (у разі потреби) місця розміщення внутрішньо переміщених осіб, зокрема з метою перевірки факту такого розміщення, його безоплатності, кількості розміщених осіб та умов їх проживання, документів, що встановлюють особу (паспорта громадянина України або свідоцтва про народження внутрішньо переміщеної особи, зокрема електронних документів), а також перевіряють дані про відсутність або наявність у заяві інформації про осіб, які отримують щомісячну адресну допомогу внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.

Підставами для відмови у виплаті компенсації є встановлення невідповідності осіб, кількості розміщених осіб, кількості людино-днів даним, зазначеним у заяві.

 

Сума компенсації розраховується з урахуванням кількості днів, протягом яких жиле приміщення надавалося для розміщення внутрішньо переміщеної особи (далі - людино-день), з дня розміщення внутрішньо переміщених осіб, але не раніше дати включення до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб інформації про розміщення внутрішньо переміщеної особи у відповідному жилому приміщенні.

 

Кількість людино-днів визначається шляхом додавання кількості внутрішньо переміщених осіб, які проживали у жилому приміщенні власника, в кожний день місяця.

 

Сума компенсації за кожен людино-день визначається на рівні 14,77 гривні.

 

Загальна сума компенсації власнику жилого приміщення визначається шляхом визначення добутку загальної кількості людино-днів на суму компенсації за кожен людино-день.

 

Прокоментувати
Введіть код з картинки:* Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий